Kalendar događanja
Vijesti iz mreže
Prije 15 danaTransformirajte svoje poslovanje s ADMA TranS4MErs: Iskoristite Potencijal Digitalne Transformacije Prije 27 danaKrenula prijava za EDUpaket „5 u 1“ – jedna ulaznica pet zanimljivih programa „Platiš 1, dobiješ 5“ 29. ožujka 2024INDUSAC - opportunities for companies 25. ožujka 2024Pokrenimo se zajedno kroz podršku inovacijama i industrijskoj tranziciji u zemljama Podunavlja 12. ožujka 2024Bez kompromisa za inovativno, sigurno i zdravo radno okruženje 7/24!Psihologija kupaca i cijene
Kako boljim razumijevanjem psihologije kupaca utjecati na njihovu percepciju cijene? Kako „poskupiti“ ili „pojeftiniti“ doživljaj proizvoda izloženog na polici, stvarnoj ili virtualnoj?
Kao što i vi svakodnevno koristite Google, sve je više vaših kupaca koji pretraživanjem interneta nastoje doći do dodatnih informacija o proizvodima koje žele kupiti. Tehnološka dostignuća omogućila su nastanak nove kategorije „pametnih kupaca“ – kupaca koji prije donošenja odluke o kupnji razmatraju sve informacije i moguće alternative kako bi utvrdili gdje, kako i koliko će potrošiti.
Istraživanje koje su proveli Dickson i Sawyer pokazalo je da svaki drugi kupac ne zna točnu cijenu proizvoda kojeg je upravo odložio u košaricu, a samo svaki četvrti kupac pogleda cijenu proizvoda prije nego posegne za njim. Zbog takve nestabilnosti kupčevih preferencija, način komunikacije vrijednosti i cijene jako utječe na njihovu percepciju.
Poduzeća koja shvate da je kod određivanja cijena bitno razmišljati ne samo „Koliko mogu naplatiti?“ već i „Kako formulirati cijenu?“ su u prednosti u odnosu na konkurenciju.
Polaznici seminara će naučiti kako funkcionira proces obrade informacija kod kupaca i što utječe na kreiranje cjenovnog imidža poduzeća te kako to primijeniti na vlastito poslovanje.
Više informacija OVDJE.