Kalendar događanja
Vijesti iz mreže
Prije 13 danaCall for applicants to World Class Manufacturing training in Japan - November 2023 session Prije 13 danaDodjela bespovratnih sredstava za meke mjere poslovnog programa financiranog iz Norveške darovnice Prije 28 danaPostani pokretač promjena u ruralnim područjima u svojoj zemlji! Prije 28 danaProgram prekogranične suradnje Interreg V-A Slovenija - Hrvatska 2021.-2027. 16. veljače 2023 Javni poziv za uspostavu i testiranje mentorskih mrežaOn-line radionica “Google ads – kako privući nove korisnike“
Hrvatska gospodarska komora i Europska poduzetnička mreža Hrvatske s velikim vas zadovoljstvom pozivaju na besplatnu online radionicu Google Ads – kako privući nove korisnike koja će se održati u srijedu, 14. travnja, u 10 sati, putem aplikacije Zoom.
Platforma Google je "prodavač" koji prodaje u cijelom svijetu, 24 sata dnevno, svaki dan u godini, na svim jezicima i na gotovo svim lokacijama koje želite. Reagira u pravom trenutku i kupcu se obraća samo u trenutku kada on iskaže svoj interes za kupnjom. Uz to, koristi Googleove podatke i umjetnu inteligenciju kako bi za vaš novac isporučio najviše željenih događaja (konverzija). Imate li dobru ponudu, a želite bolje prodajne rezultate, otvorite Googleov račun i pokrenite Google Ads kampanju. Google oglasi u tražilici postali su iznimno popularni među oglašivačima koji žele postići dobar povrat ulaganja, bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.
Na ovoj interaktivnoj radionici dobit ćete korisne informacije koje je potrebno znati prije pokretanja kampanje kako bi izbjegli klasične zamke u koje “upadaju” mnogi samouki pa čak i iskusni Google oglašivači. Google Ads sustav je maksimalno efikasan samo uz ispravno postavljanje svih funkcionalnosti i pokretanja kampanje na pravi način. U praksi je gotovo nemoguće optimalno podesiti sve parametre bez uputa eksperta. Greške su skupe i plaćaju se visokim cijenama klika, lošim odazivom kupaca, slabijom konverzijom i slabijim prodajnim rezultatima.
Teme koje će se obraditi na radionici:
- - Kako otvoriti Google Ads račun za oglašavanje,
- - Kako pokrenuti oglašavanje na željenoj destinaciji isključivo osobama koje traže vaš proizvod,
- - Kako slikovnim oglasima na portalima prikazati poruku željenoj publici,
- - Čitati s razumijevanjem podatke koje vam sustav prikazuje kako biste popravili efikasnost kampanja.
Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju u tražilici!
Prijava:
- - sudjelovanje na radionici je besplatno,
- - prijaviti se možete putem online prijavnice
- - nakon što se prijavite, dobit ćete upute za povezivanje na radionicu,
- - rok za prijavu sudionika: ponedjeljak, 12. travnja, do 12 sati,
- - broj sudionika je ograničen, a poslovni subjekti izvan RH moći će sudjelovati isključivo ako ostane slobodnih mjesta.
Za sva dodatna pitanja o organizaciji radionice možete se u HGK obratiti Ireni Spahić ispahic@hgk.hr
Predavač: Miroslav Varga – jedan od nekolicine Google AdWords Certified Trainera u regiji Google Adriatics s iskustvom rada na stotinama AdWords kampanja i nositelj je certifikata Google Analytics Individual Qualification.