Kalendar događanja
Vijesti iz mreže
Prije 8 danaKrenula prijava za EDUpaket „5 u 1“ – jedna ulaznica pet zanimljivih programa „Platiš 1, dobiješ 5“ Prije 20 danaINDUSAC - opportunities for companies Prije 24 danaPokrenimo se zajedno kroz podršku inovacijama i industrijskoj tranziciji u zemljama Podunavlja 12. ožujka 2024Bez kompromisa za inovativno, sigurno i zdravo radno okruženje 7/24! 05. ožujka 2024Obilazak jedinstvenog tržišta EU-a u RijeciSURADNJA TERA I VIDRA: SLJEDEĆI KORAK INTERNACIONALIZACIJA INOVATIVNIH PROIZVODA
Tera Tehnopolis d.o.o. i Razvojna agencija Virovitičko-podravske županije VIDRA su nakon postupka prikupljanja inovativnih projektnih prijedloga i njihovog rangiranja, pripremile projekte koji su spremni za prezentaciju, internacionalizaciju te financiranje od strane javnih i privatnih investitora.
U prostorima Razvojne agencije VIDRA su se 2.7.2015. odabranim klijentima uručili poslovni planovi koje je izradila Tera Tehnopolis i time im omogućila da svoje ideje prezentiraju potencijalnim investitorima te se pozicioniraju na tržištu. Razvojna agencija VIDRA je ovu aktivnost financirala kroz projekt Ministarstva poduzetništva i obrta – Poduzetnički impuls 2014.
Radi se o inovativnim projektima kojima se planira podići tehnološka razina i konkurentnost poduzetnika na području Virovitičko-podravske županije. Izrada rješenja za izgradnju i opremanje drvenog modularnog objekta javne namjene, Prijenosna sušara kontejnerska te Proizvodnja čokolade i čokoladnih pralina su projekti koji su ocijenjeni kao profitabilni te imaju visoki potencijal dobrog pozicioniranja na domaćem, ali i stranom tržištu.
Sljedeća faza razvoja prije same internacionalizacije projekata je zaštita intelektualnog vlasništva koja će klijentima omogućiti da njihovi proizvodi osiguraju svoju jedinstvenost te prepoznatljivost na domaćem tržištu, ali i šire. Nakon zaštite slijedi završna faza razvoja projekata: internacionalizacija i komercijalizacija proizvoda. Olakšano plasiranje proizvoda na inozemno tržište će im osigurati i Europska poduzetnička mreža u sklopu koje imaju priliku direktno predstaviti svoje proizvode unutar 48 zemalja te na jednostavan način ostvariti probitak na strano tržište.
Ovakav oblik suradnje razvojne agencije te tehnologijsko-razvojnog centra je pokazao kako je podrška malom i srednjem poduzetništvu za razvoj i plasman proizvoda potrebna i moguća.