10.05.2021, 11:58

Europska mreža potrošača vratila više od 4 milijuna eura potrošačima

Od ožujka 2020. do ožujka 2021. mreža europskih centara za zaštitu potrošača pomogla je potrošačima u 8000 slučajeva povezanih s bolešću COVID-19

Uspješno je riješeno 68 % predmeta, što je dovelo do povrata troškova potrošačima u iznosu većem od 4 milijuna eura za usluge koje su otkazane ili postale nedostupne ili robu koja nije isporučena. U istom je razdoblju mreža primila 44 % više zahtjeva za informacijama nego prethodne godine. 70 000 upita bilo je izravno povezano s posljedicama pandemije, 19,93 % upita odnosilo se na turizam, 45 % na prava putnika u zračnom prometu, 21 % na otkazani smještaj i 17 % na odmore u paket aranžmanima.

 


Zahvaljujući radu mreže, milijuni lažnih oglasa za proizvode uklonjeni su s platformi.

Mreža europskih centara za zaštitu potrošača (ECC-Net) osnovana je 2005., a sufinanciraju je Europska komisija i države članice. Zapošljava oko 150 pravnih stručnjaka u 29 europskih zemalja koji potrošače informiraju o njihovim pravima na materinjem jeziku te im pomažu u rješavanju sporova s prodavateljima sa sjedištem u drugoj državi članici EU-a, na Islandu i u Norveškoj.

 

Sve informacije o tome kako vam Europski potrošački centar Hrvatska može pomoći, pročitajte na ovoj poveznici: ecc-croatia.hr