Ured za transfer tehnologije u Splitu organizira radionicu „Inovacija od ideje do tržišta“

Ured za transfer tehnologije (UTT) Sveučilišta u Splitu u okviru Europske poduzetničke mreže (EEN) organizira radionicu za poduzetnike, ali i one koji to namjeravaju postati. Radionica će se održati 22. studenog s početkom u 9 sati na Fakultetu elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje u Splitu.

Proučavanjem uspjeha i neuspjeha najboljih tvrtki, posljednjih godina razvijene su metode stvaranja novih proizvoda i usluga koje značajno povećavaju vjerojatnost komercijalnog uspjeha inovacija.

Nova znanja stvaranja inovacija znanstvenicima omogućavaju procjenu komercijalnog potencijala njihovih otkrića i razvoj koncepcija novih proizvoda. Poduzetnicima novi postupci inoviranja omogućavaju pronalaženje ideja za inovacije iz postojećeg poslovanja te stvaranje nove ponude vrijednosti kroz unapređenje postojećih proizvoda, usluga ili poslovnog modela.

Na radionici namijenjenoj znanstvenicima, inovatorima i poduzetnicima, polaznici će naučiti primijeniti ključne postupke koncipiranja i usmjeravanja razvoja inovacije. Definiranje posla koji kupac treba obaviti i zbog toga „unajmljuje“ naš proizvod omogućava analizu i segmentaciju postojećih tržišta ali i tržišta nepotrošnje koja su inače nevidljiva. Vizualizacija ponude vrijednosti na strateškom platnu omogućuje uspoređivanje s izravnom konkurencijom i supstitutima te identificiranje mogućih smjerova za poboljšanje postojećih proizvoda, usluga i/ili načina rada.

Komercijalni uspjeh inovacije ovisi o tome da li će poboljšanja koja donosi inovacija kupci htjeti platiti. Ishodi kupaca su sredstvo za mjerljivo identificiranje, uspoređivanje i odabir osobina inovacije koje će kupci cijeniti. Karakter inovacije – da li je inovacija postupna, radikalna ili „nešto sasvim novo“ određuje način komercijalizacije, saveznike i protivnike inovacije. 

Razumijevanje i stvaranje poslovnog modela je neizostavan dio svake strategije komercijalizacije znanja ili inovacije, bez obzira da li se radi o malima ili velikima, proizvodnji ili trgovini, uslugama ili financijama, novim ili starim tehnologijama… Odluke o načinu na koji će inovacija stvarati vrijednost za kupce i kako iz toga stvarati zaradu ključne su za određivanje poslovnog modela i konačni uspjeh inovacije.

Autor i predavač Boris Golob, M.S. u svojoj karijeri je sudjelovao u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i načina poslovanja u trgovini, uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, metalnoj industriji, proizvodnji roba široke potrošnje, IT sektoru i energetici.

Od jeseni 2010. g. je izvršni direktor Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci, STePRi. Član je Udruge poslovnih savjetnika, EFQM ovlašteni procjenitelj izvrsnosti (EFQM European Excellence Assesor), BICRO savjetnik, predavač PUMA programa usavršavanja menadžera pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, trener procesnog benchmarkinga prema EFQM metodologiji.

U 2008. polazi edukaciju Excellence in Innovation Management EFQM Brussels, 2009. objavljuje e-knjigu „Inovacija od ideje do tržišta“. Kao predavač razvija tridesetak različitih edukacija temeljenih na najnovijim svjetskim teoretskim i praktičnim saznanjima upravljanja obogaćenih iskustvima i mogućnostima primjene u domaćem gospodarstvu. Od 2002. godine Boris Golob kreira i izvodi više od 150 edukacija u organizaciji poduzeća Dragon d.o.o. Rijeka i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom HGK, Hrvatskom udrugom poslodavaca HUP, Europskom poduzetničkom mrežom EEN, Poslovno inovacijskim centrom BICRO na kojima je sudjelovalo oko 2.000 polaznika iz dvjestotinjak poduzeća.

Zbog ograničenog broja mjesta lijepo vas molimo, da svoju nazočnost najavite do 18. studenog 2010. na e-mail een@utt.hr, dok sve dodatne informacije možete dobiti na 021 30 24 30.

Lokacija

Priloženi dokumenti: