Upravljanje rastom poduzeća

Na tržištu koegzistiraju mikro, mala, srednja i velika poduzeća i brojne kombinacije među njima. Treba li onda neko manje poduzeće planirati rast? Što je potrebno uzeti u obzir i jesu li vlasnici i menadžeri manjih poduzeća spremni za takvu poslovnu avanturu? I što uopće znači rast za jedno poduzeće?

Polaznici seminara imat će priliku čuti o različitim aspektima upravljanja rastom poduzeća koji uključuju upoznavanje s kriterijima strateškog planiranja rasta, uvođenje organizacijskih promjena u skladu s rastom, financijsko planiranje u funkciji rasta, usmjeravanje prema inoviranju poslovanja radi čuvanja postojećih pozicija i iskorištavanja novih prilika te o (re)pozicioniranju na tržištu korištenjem dostupnih mogućnosti za umrežavanje. Također će se polaznici upoznati s različitim strategijama rasta.   

Cilj seminara je usmjeriti polaznike u sustavno promišljanje rasta poduzeća kako bi uključili dobivene informacije u vlastite procese upravljanja.

Zainteresiranim poduzetnicima omogućit će se nakon seminara, a prema iskazanom interesu i dogovoru, snimanje inovacijskog potencijala poduzeća bez naknade putem IMP³rove metodologije u cilju jačanja konkurentnosti poduzeća. 

Seminar je namijenjen vlasnicima, direktorima poduzeća, rukovoditeljima viših razina te članovima uprava.

Više informacija potražite na sljedećoj poveznici.

Lokacija