Međunarodni poslovni sastanci tvrtki iz područja kreativnih industrija

BROKERAGE EVENT- međunarodni poslovni sastanci tvrtki iz područja

kreativnih industrija

 

10 Svibnja 2012, Tehnološki park Varaždin, Centar kreativnih industrija CREATI::VA

Varaždin, Hrvatska

 

Opis tema koje će biti prezentirane:

1.  “Kulturni kvartovi” kao model urbane regeneracije

Radionica “Kulturni kvartovi kao model urbane regeneracije je zamišljena kao prikaz strukturnih obilježja i principa koji su osnova za stvaranje modela za urbanu obnovu. Glavni zadatak kulturnog kvarta je susret sa stvarnim potrebama građana i aktivaciju razvojnih potencijala stvaralačkih snaga prisutnih na teritoriju određenog kvarta.

Radionica je podijeljena u dva dijela - teorijski i praktični.Teoretski dio sadrži ekskurzus centara kreativnih / kulturnih industrija počevši od ex-industrijskog grada sa sjevera Engleske (Sheffield, Wolverhampton, Newcastle) međunarodno priznatih centara kao Museumsquartieru u Beču, Temple Bar u Dublinu, Grand Opera House u Belfast na kulturne četvrti u Bolton. Nakon teorije radionice sudionici će imati priliku da sudjeluju u radnom dijelu ujključivanjem u kreativno promišljanje urbanog razvoja.. 

Predstavlja: Nataša Korošec, diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti u Santa Giulia u Bresci. Master u marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti u Cattolica del Sacro Cuore u Brescia. Kao likovni umjetnik, radi na konceptu identiteta i slobode. Koristi razne forme umjetničko izraza: skulpture, fotografije, instalacije, slikarstvo, performanse ..., u suradnji s industrijom i akademskom zajednicom kako bi se postigli snažni rezultati inovativnim pristupima u razvoju kreativnosti, inovativnosti i poduzetništva unutar gradskih gospodarstava.

2. Inovativni poslovni modeli u kretivnoj industriji

Novi modeli distribucije i promovije potiću promjene u funkcioniranju tržišta. Što je još važnije za odabir autonomnih radnji pojedinaca ili tvrtki, novi alati za informacijskih i komunikacijskih tehnologija omogućuju kreativno izražavanje i distribuciju proizvoda i usluga, čak i za one koji nisu imali priliku doći do šire publike.

kako alati novih tehnologija utječu na rad u kreativnom gospodarstvu? Ili kako objasniti visoke profite na besplatnom, partnerstvu sa kupcima i konkurencijom, ili koristiti kreativnost nekog drugog za poboljšanje vlastite konkurentnosti….

Predstavlja: Boris Golob mag.ing.  poslovni savjetnik i predavač čije su savjetodavne usluge usmjerene na razvoj sustava mjerenja strateških pokazatelja poslovanja, na projekte „customercentric“ reinžinjeringa i integracije marketinga, prodaje i postprodajnih usluga te na unapređenje i inoviranje poslovanja. Tijekom svoje karijere je sudjelovao u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i načina poslovanja u trgovini, uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, metalnoj industriji, proizvodnji roba široke potrošnje, IT sektoru i energetici.

Kao predavač razvija tridesetak različitih edukacija temeljenih na najnovijim svjetskim teoretskim i praktičnim saznanjima upravljanja obogaćenih iskustvima i mogućnostima primjene u domaćem gospodarstvu, u organizaciji poduzeća Dragon d.o.o. Rijeka i u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom HGK, Hrvatskom udrugom poslodavaca HUP, Europskom poduzetničkom mrežom EEN, Poslovno inovacijskim centrom BICRO na kojima je sudjelovalo oko 2.000 polaznika iz dvjestotinjak poduzeća.

Član je Udruge poslovnih savjetnika, EFQM ovlašteni procjenitelj izvrsnosti (EFQM European Excellence Assesor), BICRO savjetnik, predavač PUMA programa usavršavanja menadžera pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca, trener procesnog benchmarkinga prema EFQM metodologiji.

Od 2010. godine je direktor Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.
 

3. razvoj kreativne industrije u kontekstu socijalnog poduzetništva

Socijalno poduzetništvo je u procesu ubrzanog razvoja i privlai pozornost različitih sektora, a posebno je značajno kao kontekst za razvoj kreativnih industrija. Pojam socijalnog poduzetništva pojavljuje se u medijima, predmet je proučavanja na sveučilištima, te u različitom kontekstu pruža informacije o strategijama različitih istaknutih organizacija koje ohrabruju socijalni razvoj. Postoji nekoliko razloga zašto socijalnog poduzetništvo postaje sve popularnije: kao temeljni razlog mogli bismo spomenuti da u socijalnim poduzetnicima postoji nešto što je zanimljivo i atraktivno - osobito se to odnosi na priču o tome kako i zašto rade ono što rade. Ti izvrsne pojedinci uspjeli su unatoč svim preprekama za ostvarivanje svoje briljantne ideje i stvaranje novih proizvoda i usluga koje dramatično poboljšavaju živote svih nas. Socijalno poduzetništvo naglašava važnost poticanja društvenih promjena ....

Prezentira: Goran Milosevic univ.dipl.oec., Konzultant sa širokim profesionalnim i praktičnim iskustvom u uspješnoj realizaciji projekata. Provodi različite treninge i edukacije odraslih u području socijalnog poduzetništva.

 

Lokacija

Priloženi dokumenti: