RIJEKA - Poziv na predavanje: „Inovacija vođena ishodima - Outcome-Driven Innovation“


„Inovacija vođena ishodima - Outcome-Driven Innovation

Prezentacija postupka stvaranja inovacija - novih proizvoda i usluga

 

2.6. 2011. Rijeka, Znanstveno tehnologijski park, 11-13 h

Prijave na step-ri@uniri.hr

 

10.6.2011. Zagreb, HGK  , 11-13 h

Prijave OVDJE

 

Pozivamo Vas na prezentaciju Outcome Driven Innovation – globalno najuspješnijeg postupka stvaranja novih i unapređivanja postojećih proizvoda i usluga u kojem proces inovacije ne započinje genijalnom idejom nego jasnim i provjerenim postupkom, a poslovni uspjeh nije ni slučajan ni neizvjestan.

Iskustva primjene Outcome Driven Innovation metodologije pokazuju stopu uspjeha inovacija od čak 86% (u odnosu na uobičajenu stopu uspjeha inovacija od oko 20%) što poduzećima omogućava smanjenje ulaganja u razvoj proizvoda od 75% te fokusiranje napora i resursa na inovacije koje će kupci cijeniti i htjeti platiti odnosno one inovacije koja će poduzećima donijeti rast prihoda, veću konkurentnost i bolju zaradu.

Uzrok uspjeha i glavna prednost Outcome Driven Innovation metodologije u načinu je na koji se u proces razvoja inovacije uključuju kupci: umjesto prikupljanja informacija o potrebama, očekivanjima i rješenjima identificiraju se vrijednosti koje kupci zaista žele, te je omogućeno razumijevanje kako kupci ocjenjuju koristi koje kupuju, u kojim okolnostima i po kojim kriterijima donose odluke.

Outcome Driven Innovation je postupak koji je Harvard Business Review proglasio jednom od najboljih poslovnih ideja za 2002. godinu te je u međuvremenu početna ideja razvijena u preciznu, sustavnu i univerzalnu metodologiju inoviranja, primjenjivu bez obzira na djelatnost, razvijenost ili veličinu poduzeća te tržište primjene i komercijalizacije inovacije.

Metodologiju Outcome Driven Innovation predstavit će Boris Golob, direktor Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci. Boris Golob je predavač i savjetnik, sudjelovao je u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i načina poslovanja u trgovini, uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu, metalnoj industriji, proizvodnji roba široke potrošnje, IT sektoru i energetici. 2008. polazi edukaciju Excellence in Innovation Management EFQM Brussels, krajem 2009. objavljuje e-knjigu „Inovacija od ideje do tržišta“ te u 2011. završava edukaciju iz Outcome-Driven Innovation metodologije na Strategyn Institute SAD.

 

Nakon prezentacije u trajanju od dva sata predviđeno je vrijeme za diskusiju uz kavu.

Lokacija